Na torbach foliowych sklepy dobrze zarabiają

Autor: Polska 8 grudnia 2009 11:30

Sieci handlowe wycofując bezpłatne torby foliowe ze sklepu przerzuciły koszty na klientów i dzięki temu zwiększyły zyski. - Na reklamówkach sieci handlowe zarabiają korcie: marże są gigantyczne w porównaniu z marżami na inne produkty, sięgają kilkaset procent - mówi Roman Owczarczyk, producent i dytrybutor toreb foliowych w artykule, który ukazał się w Polska The Times.

 

Reklamówka, która w hurcie kosztuje 2 - 4 gr., w sklepie wyceniana jest już na 10 - 20 gr, bywa ze nawet na 50 - 60 gr.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane