Na zawyżone ceny skarżą się głównie klienci hipermarketów

Autor: Kurier Lubelski 29 stycznia 2010 10:54

Do Lidii Baran-Ćwirty, miejskiego rzecznika praw konsumentów w Lublinie, zgłaszają się w sprawie zawyżonych cen głównie klienci hipermarketów i dużych sieci handlowych - informuje Kurier Lubelski.

Według gazety lubelskie sklepy mają problem z prawidłowym umieszczaniem cen, o czym czytelnicy wielokrotnie informowali dział interwencji. Zdarza się, że towar ma nawet trzy ceny: jedną na opakowaniu, drugą na półce, a trzecią na paragonie. Co robić w takiej sytuacji? - Poinformować biuro obsługi klienta w danej placówce. Sklep jest związany tzw. ceną półkową i powinien zwrócić klientowi różnicę, gdy przy kasie zapłacił więcej - przypomina Ewa Wiszniowska, dyrektor lubelskiej delegatury UOKiK.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane