Napój Minerado porównywany do Caprio

Autor: press.pl 22 września 2009 09:45

Wczoraj ruszyła kampania porównawcza wprowadzonego ponownie na rynek napoju marki Minerado (Agros Nova) i Caprio (Maspex Wadowice).

Agros Nova zdecydowała się odświeżyć jej wizerunek i ponownie wprowadzić na rynek, by wzmocnić swoje napojowe portfolio w oparciu o prozdrowotną platformę „bez dodatku cukru". W reklamie producent podkreśla, że atutem napoju Minerado jest brak dodatku cukru i innych substancji słodzących. Aby ten przekaz wzmocnić, produkt Agros Nova porównywany jest z napojem konkurencji - Caprio. W 15-sekundowym spocie dwa napoje stoją obok siebie. Na ich pudełkach widać ten sam napis "Bez dodatku cukru". "Napis bez dodatku cukru nie zawsze oznacza to samo. Caprio nie dodaje cukru, ale dodaje sztucznych słodzików, a Minerado jest bez dodatku cukru i bez żadnych substancji słodzących" - mówi lektor w reklamie. Spot emitowany jest w TVP 1, Polsacie, TVP 2, TVN-ie, TVN Siedem i kanałach tematycznych At Mediów. 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • 8n@wp.pl 2009-10-09 11:15:24

    ale bedzie jatka! informujcie kiedy caprio sie odezwie!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    17,99

  • Śr

    15,17

  • Min

    10,90

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5082

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 694644

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane