Napoje można eksponować w kilku miejscach

Autor: dlahandlu.pl 8 lutego 2010 10:05

Napoje zazwyczaj ustawia się w kilku miejscach w sklepie - na regałach, przy kasie, przy stoiskach z wyrobami gotowymi czy przy przekąskach. Ważne jest żeby pogrupować produkty według smaków i od najtańszych do najdroższych. W sklepie w podwarszawskiej miejscowości soki, napoje i wody ustawiane są według smaków, a nie marek.

- Klient ma możliwość wyboru tego samego smaku spośród różnych producentów. Decydując się na zakup danego rodzaju produktu lub smaku, ma wszystkie marki w jednym miejscu - przekonuje sprzedawczyni. W sklepie najpopularniejszą pojemnością opakowań soków jest 1 litr. Wśród soków najchętniej kupowane są smaki pomarańczowy, jabłkowy i grejpfrutowy. W kategorii napojów gazowanych dominują produkty o smaku coli. Głównym miejscem ekspozycyjnym jest największy w sklepie regał - pomiędzy ladami z nabiałem a stoiskiem mięsnym.

- Dodatkowo w sklepie stoi chłodziarka z napojami. Cały napojowy asortyment ustawiany jest według zasady: im wyżej na półce, tym mniejsza pojemność. To ze względu na wygodę klientów - tłumaczy sprzedawczyni.

Napoje mają swój sezon sprzedażowy, z wyjątkiem niegazowanej wody mineralnej, która sprzedaje sie jednakowo dobrze przez cały rok. - Sprzedaż wody gazowanej wzrasta latem o 20-30 proc. Wakacje to również gorący czas dla napojów. Popyt na nie bardzo wzrasta - twierdzi sprzedawczyni.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane