REKLAMA
REKLAMA

Netto inwestuje w rozwój produktów pod marka własną

Autor: Łukasz Stepniak, portalspozywczy.pl 27 stycznia 2009 14:09

Netto inwestuje w rozwój produktów pod marka własną

Dotychczas sieć sklepów dyskontowych Netto oferowała swoim klientom przede wszystkim produkty markowe, teraz planuje przyspieszyć rozwój asortymentu pod marką własną. Już wkrótce na półkach placówek sieci pojawi się kilkadziesiąt artykułów sieciowych w kilkunastu kategoriach towarowych.

REKLAMA
- Obecnie klienci naszych sklepów mogą kupić jedynie kilkanaście produktów pod brandem sieci m.in. napoje czy produkty mleczne. W ciągu kilkunastu miesięcy ich liczba może się zwiększyć do kilkudziesięciu - mówi Sławomir Nitek, dyrektor sieci Netto Polska należącej do duńskiego Dansk Supermarked.

Jednocześnie przedstawiciel Netto zaznacza, że tempo rozwoju tego typu asortymentu uzależniony jest od znalezienia odpowiednich dostawców. - Nie chcemy aby produkty były tylko tanie, ale także aby miały wysoką jakość. Jeżeli uda się znaleźć takiego producenta wtedy jesteśmy skłonni podpisać umowę. Nie będziemy niczego robić na siłę - zaznacza przedstawiciel Netto.

W sklepach Netto działających w Danii i Niemczech produkty pod marką własną sieci stanowią nawet kilkanaście procent oferowanego asortymentu.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13077

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA