Netto rozwija kategorię produktów dla osób starszych

Autor: portalspozywczy.pl 6 marca 2010 14:15

Po raz drugi w specjalnej ofercie firmy Netto znalazły się produkty przygotowane z myślą o osobach starszych. - Ten asortyment cieszy się ogromnym powodzeniem wśród naszych klientów, dlatego też pomyśleliśmy o kolejnej serii - twierdzi Agata Hećman, specjalista do spraw zakupów w Netto.



Netto po raz pierwszy wystartowało z produktami dla osób starszych jesienią ubiegłego roku. - Był to nasz autorski pomysł, na który wpadłam, kiedy zobaczyłam w Danii specjalny wózek na zakupy z podpórką dla osób starszych - zdradza Agata Hećman. - Pomyślałam wtedy, że naszym klientom też by się coś takiego przydało - dodaje.

Te spostrzeżenia wsparły badania konsumenckie, jakie firma przeprowadziła wśród swoich klientów w 2007 roku. Okazało się, że jedną z najważniejszych dla Netto grup są emeryci i renciści. - Takie osoby nie zawsze mogą sobie pozwolić na drogi, specjalistyczny sprzęt, do tego zazwyczaj sklepy o profilu medycznym są w większych miejscowościach, postanowiliśmy wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów - tłumaczy Agata Hećman.

W Netto pojawiła się specjalna oferta produktów dla osób starszych. To np. wspomniany wózek na zakupy z koszykiem i siedziskiem, umożliwiający wygodną wyprawę do sklepu osobie starszej, bez konieczności angażowania pomocnika. W ofercie znalazła się także lampa ze szkłem powiększającym, przydatna osobom słabowidzącym do haftowania, majsterkowania, czytania, organizer tygodniowy na tabletki, okulary do czytania, ciśnieniomierz, ziółka i maści rozgrzewające, dostępne zazwyczaj w sklepach zielarskich, a także praktyczny chwytak teleskopowy, do sięgania po przedmioty umieszczone wysoko, na przykład na szafie, stabilizujące opaski uciskowe, uniwersalny pilot do telewizora z dużymi przyciskami.

Dotarcie do producentów tego typu sprzętu nie było łatwe, ponieważ nie ma ich w Polsce zbyt wielu. Tymczasem wszystkie produkty o profilu medycznym muszą być wyposażone w atesty i certyfikaty. - Początkowo mieliśmy zamiar zlecić produkcję firmie duńskiej, ale udało nam się znaleźć dostawców sprzętu dobrej jakości i co najważniejsze - z certyfikatami bezpieczeństwa - mówi Agata Hećman.

Firma zamierza na stałe wprowadzić cykliczny asortyment zdrowotny w sezonowej ofercie jesiennej i wiosennej. Poza tym - zakupom będą towarzyszyć akcje prozdrowotne, skierowane do klientów w każdym wieku, a zwłaszcza do osób starszych.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12438

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane