Nie będzie zapowiadanych zmian w Primo

Autor: Radosław Wałkuski, dla handlu.pl 20 maja 2009 10:36

Należąca do firmy Arko sieć sklepów Primo dwa miesiące temu informowała o możliwych zmianach dotyczących swojego brandu oraz jego sytuacji własnościowej. Zmian na razie jednak nie będzie.

- Na chwilę obecną wszystko zostaje po staremu i sklepy Primo będą działać pod swoim dotychczasowym szyldem - informuje Jarosław Zajączkowski z sieci Primo.

Zgodnie z wcześniejszymi informacjami przekazywanymi przez firmę brano pod uwagę trzy możliwości: Funkcjonowanie sieci w dotychczasowej formule, wizerunkowe połączenie sieci z firmą Arko oraz zmianę właściciela Primo na firmę powiązaną z Arko kapitałowo.
Marka Primo jest obecna na rynku od 2002 roku. Obszarem działalności obejmuje teren całej Wielkopolski. Zdecydowana większość sklepów w sieci to sklepy o powierzchni do 300 mkw., działających w oparciu o umowy franczyzowe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    20,99

  • Śr

    17,34

  • Min

    15,90

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10811

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane