Nie wszystkie sieci chcą walczyć o stołecznych klientów

Autor: dlahandlu.pl 15 września 2009 08:58

Choć wydaje się, że warszawski rynek jest najatrakcyjniejszy dla sieci handlowych to niektóre marki niemal całkowicie zrezygnowały z walki o stołecznego klienta. Przykładem może być choćby Polomarket, który ma bardzo silną pozycję na Mazowszu, ale głównie w małych i średnich miejscowościach.

W Warszawie sieć uruchomiła jak do tej pory tylko jeden sklep i unika jasnych deklaracji co do planów budowy kolejnych.
- Cały czas rozwijamy naszą sieć i zależy nam na pozyskaniu jak największej ilości dobrych lokalizacji dla naszych sklepów. Chcemy również, aby z naszej oferty mogła korzystać jak największa ilość klientów - tylko tak skomentowała nasze pytanie o plany dotyczące Warszawy Dominika Kulesza, specjalista ds. PR w Polomarket.

Na stołecznym rynku nieźle radzą sobie za to mniejsze firmy, których zasięg działalności obejmuje tylko Warszawe i okolice. Przykładem może być choćby opisywana przez nas niedawno sieć Api Market. - Konkurencja na rynku warszawskim jest ogromna i nie chodzi już tu o sieci międzynarodowe, lecz również o sieci lokalne i sieci dyskontowe - potwierdza Paweł Piwek, wiceprezes Api Market. - Widzimy jednak swoje miejsce na tym rynku i swoje szanse w walce o klienta - dodaje.
Według niego klienci w Warszawie jak nigdzie indziej uczuleni są na jakość sprzedawanych produktów. - Nie jest to łatwe zadanie przyciągnąć i utrzymać klienta, który w tej chwili oprócz tego że zwraca uwagę na ceny produktów to również na ich jakość i świeżość - przyznaje Paweł Piwek.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane