Nie wszystkie sieci chcą walczyć o stołecznych klientów

Autor: dlahandlu.pl 15 września 2009 08:58

Choć wydaje się, że warszawski rynek jest najatrakcyjniejszy dla sieci handlowych to niektóre marki niemal całkowicie zrezygnowały z walki o stołecznego klienta. Przykładem może być choćby Polomarket, który ma bardzo silną pozycję na Mazowszu, ale głównie w małych i średnich miejscowościach.

W Warszawie sieć uruchomiła jak do tej pory tylko jeden sklep i unika jasnych deklaracji co do planów budowy kolejnych.
- Cały czas rozwijamy naszą sieć i zależy nam na pozyskaniu jak największej ilości dobrych lokalizacji dla naszych sklepów. Chcemy również, aby z naszej oferty mogła korzystać jak największa ilość klientów - tylko tak skomentowała nasze pytanie o plany dotyczące Warszawy Dominika Kulesza, specjalista ds. PR w Polomarket.

Na stołecznym rynku nieźle radzą sobie za to mniejsze firmy, których zasięg działalności obejmuje tylko Warszawe i okolice. Przykładem może być choćby opisywana przez nas niedawno sieć Api Market. - Konkurencja na rynku warszawskim jest ogromna i nie chodzi już tu o sieci międzynarodowe, lecz również o sieci lokalne i sieci dyskontowe - potwierdza Paweł Piwek, wiceprezes Api Market. - Widzimy jednak swoje miejsce na tym rynku i swoje szanse w walce o klienta - dodaje.
Według niego klienci w Warszawie jak nigdzie indziej uczuleni są na jakość sprzedawanych produktów. - Nie jest to łatwe zadanie przyciągnąć i utrzymać klienta, który w tej chwili oprócz tego że zwraca uwagę na ceny produktów to również na ich jakość i świeżość - przyznaje Paweł Piwek.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8226

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.