Niepasteryzowane piwo w ofercie pozwala zyskać lojalnych klientów

Autor: dlahandlu.pl 23 grudnia 2009 09:14

Klienci sklepów coraz częściej poszukują żywności, która została wyprodukowana naturalnymi metodami, bez użycia zbyt dużej ilości chemicznych dodatków. W gronie poszukiwaczy „eko" produktów są smakosze wędlin, owoców, warzyw, ale i piwosze. Sklep z Piastowa amatorów chmielowego napoju ofertą niepasteryzowanych piw.


- Przygodę z niepasteryzowanymi piwami zaczynałem od współpracy z browarem Konstancin. Sprzedawałem trzy rodzaje piwa rozlewane do beczek 5, 10 i 20 litrów. Klient płacił kaucję za beczkę i kraniki oraz cenę piwa. To była dobra oferta ciesząca się sporym zainteresowaniem zwłaszcza w sezonie grillowym. Niestety browar zbankrutował, lub przestał zajmować się napełnianiem niewielkich beczek na zamówienie - straciłem kontakt z przedstawicielem, na telefony nikt nie odpowiada - informuje właściciel sklepu.
Właściciel przez kilka miesięcy przyzwyczaił klientów, że u niego kupią niestandardowe piwa. Dlatego nawiązał współpracę z browarem z Ciechanowa.
- Obecnie sprzedaję kilka rodzajów niepasteryzowanego piwa Ciechan i kilka pojedynczych produktów niewielkich browarów. Nie jest to działalność na wielka skalę, sprzedaję tygodniowo kilka skrzynek. Jednak zyskałem grupę wiernych klientów, którzy przedkładają świeże piwa niepasteryzowane nad masowe wyroby wielkich browarów - twierdzi właściciel sklepu.
Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,05

  • Śr

    5,52

  • Min

    4,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8143

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563051

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.