Niepasteryzowane piwo w ofercie pozwala zyskać lojalnych klientów

Autor: dlahandlu.pl 23 grudnia 2009 09:14

Klienci sklepów coraz częściej poszukują żywności, która została wyprodukowana naturalnymi metodami, bez użycia zbyt dużej ilości chemicznych dodatków. W gronie poszukiwaczy „eko" produktów są smakosze wędlin, owoców, warzyw, ale i piwosze. Sklep z Piastowa amatorów chmielowego napoju ofertą niepasteryzowanych piw.


- Przygodę z niepasteryzowanymi piwami zaczynałem od współpracy z browarem Konstancin. Sprzedawałem trzy rodzaje piwa rozlewane do beczek 5, 10 i 20 litrów. Klient płacił kaucję za beczkę i kraniki oraz cenę piwa. To była dobra oferta ciesząca się sporym zainteresowaniem zwłaszcza w sezonie grillowym. Niestety browar zbankrutował, lub przestał zajmować się napełnianiem niewielkich beczek na zamówienie - straciłem kontakt z przedstawicielem, na telefony nikt nie odpowiada - informuje właściciel sklepu.
Właściciel przez kilka miesięcy przyzwyczaił klientów, że u niego kupią niestandardowe piwa. Dlatego nawiązał współpracę z browarem z Ciechanowa.
- Obecnie sprzedaję kilka rodzajów niepasteryzowanego piwa Ciechan i kilka pojedynczych produktów niewielkich browarów. Nie jest to działalność na wielka skalę, sprzedaję tygodniowo kilka skrzynek. Jednak zyskałem grupę wiernych klientów, którzy przedkładają świeże piwa niepasteryzowane nad masowe wyroby wielkich browarów - twierdzi właściciel sklepu.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10715

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane