Nowa polityka cenowa w halach Makro
Od 12 stycznia 2010 roku MAKRO Cash & Carry wprowadziło nową politykę cenową pod hasłem „Gwarancja najniższej ceny". Firma oferuje zwrot różnicy w sytuacji, gdy cena produktu w innej hurtowni jest niższa niż oferowana przez MAKRO.
Nowa polityka cenowa została stworzona w oparciu o najczęściej sprzedawane produkty, oferowane przez niezależnych detalistów. Koszyk kilkuset najczęściej sprzedawanych produktów, zawierający także artykuły regionalne, powstał na podstawie badań rynkowych oraz we współpracy z klientami MAKRO. Firma gwarantuje stałą dostępność produktów włączonych do koszyka, które zostały oznaczone specjalnym logo. Jako symbol programu został wybrany pies obronny - strażnik najniższych cen.
- Monitoring cen odbywa się za pośrednictwem pracowników MAKRO oraz specjalistycznych agencji zewnętrznych, codziennie weryfikujących i dostosowujących ceny ponad 6 tysięcy produktów - mówi José Bonito, Customer Management Director w MAKRO Cash & Carry.
Przeczytaj także:
Firma MAKRO wprowadziła również system bonusowy, który obowiązuje na wszystkie produkty - także na alkohole, papierosy i ofertę promocyjną. Klienci mogą dzięki niemu uzyskać rabat w wysokości do 5 proc.

-
Klientka z Bielska 2010-04-26 18:41:54
Nowy System Bonusowy nie działa tak jak Pani Patrycja pisze. Opisuje Pani dodatkowe rabaty jakie otrzymują klienci. Nowy system bonusowy to np 2,3,4 i 5 % od sumy całości zakupów. W moim przypadku - dostaję 4% od całości dokonanych zakupów. Ceny artykułów faktycznie są atrakcyjniejsze niż kiedyś. Dodatkowe rabaty, o których Pani pisze są fajnym sposobem na dodatkowe promocje w moim sklepie. Nie należe do żadnej sieci handlowej i sama robię promocje w sklepie. Ja osobiście polecam.
-
Patrycja G. 2010-03-14 16:30:58
Wielka kampania reklamowa by przyciągnąć nowych klientów - ale w praktyce, by udowodnić np. że cena jest tańsza w lokalnej hurtownib- to muszę kupić towar na fakturę i jechać do MAKRO by kupić ten sam towar, a wtedy zwrócą mi różnicę w cenie - nie obniżą jej na półce !!! - logistycznie dla przedsiębiorców - to jest bez sensu, nikt nie będzie kupował w jednej hurtowni, by kupić (nawet jak zwrócą różnicę) w drugim sklepie - na to liczą panowie od socjotechniki sprzedaży.
Poza tym MAKRO - mimo, iż mam złotą kartę - straciło miano hurtowni - wszystko można kupić na sztuki i ceny jak na HURT są dość wysokie, poza promocją ciężko jest coś kupić na dobrym rabacie.
Nowy system bonusowy - jak się dowidziałam na własnym przykładzie - jest też sprytnie przemyślany. W MAKRO jeśli pisze że: dostajesz przy zakupie 2 opakowań np.20% to dostajesz rabat tylko na zakupy "parzyste"
(czyli jak kupisz 101 opakowań za 100 dostajesz rabat 20%, a za tą sto pierwszą sztukę płacisz normalnie bez rabatu)
Jeśli pisze, że dostajesz 25% za 8 sztuk podpasek Always - kupując np. 15 sztuk to: za 8 dostajesz rabat, a za te 7 już NIE - należy pamiętać w takim wypadku aby kupić np:8 lub 16, 24, 32 ...by dostać obiecany rabat w innym wypadku - jesteś OKROJONY z rabatu
Myślę, że takie postępowanie jest mocno przemyślane - bo - wszystkie udzielone rabaty są liczone na końcu faktury !?!?! byś się nie zorientował i nie doliczył udzielonych rabatów.
W każdej innej hurtowni, rabat obowiązuje powyżej DANEJ ILOŚCI - czyli każda większa ilość np.podpasek powyżej 8 szt. (np. w Selgrosie, EuroCase itp.), a cena po rabacie jest już widoczna na rachunku.
Można powiedzieć, że Makro prowadzi politykę marchewki i kija , daje promocje , ale na nieparzystych zakupach bezwzględnie "skubie" klienta. Jeśli tak ma wyglądać nasza współprace i dbanie o klienta hurtowego - to ja dziękuję.
...i pytam czemu każda promocja ma w sobie przysłowiowego HAKA na klienta ???
(przypomina mi się reklama telefonów - rozmowy za darmo, a abonament za 1 zł - JAK TO PIĘKNIE BRZMI - tylko, że - rozmowy za darmo - tylko do tej samej sieci i to o północy, przez 2 godziny, a abonament za 1 zł tylko przez pierwszy miesiąc !!! a potem PŁACZ i PŁAĆ )
Patrycja G.
WYBRANE DLA CIEBIE
- 14:16 ARC: Najmłodsi pracownicy mają wysokie oczekiwania wobec pracodawcy
- 14:16 Sainsbury's przetestuje rowery dostawcze
- 13:48 Magda Gessler ma własną linię przetworów owocowo-warzywnych
- 13:08 Dariusz Kalinowski sprzedał akcje Emperii
- 12:59 IH: W ubiegłym roku nastąpiła niewielka poprawa w jakości paliw na stacjach
- 12:31 Lidl ukróci praktyki sprytnych turystów
- 12:15 Zalando stworzy 1000 nowych miejsc pracy w regionie łódzkim
- 12:07 Czwarty salon Homla rusza w Warszawie
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
I kwartał w handlu – nowe przepisy oraz potyczka o pracowników i z pracownikami
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Leroy Merlin z kampanią wizerunkową skierowaną do przyszłych pracowników
- 3 Paweł Musiał w zarządzie Eurocashu. Odpowie za biznes detaliczny
- 4 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 5 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 6 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »SZUKAJ PRZETARGÓW
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Bielany (Stare Bielany), Podleśna, 25.60 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Praga Południe (Gocławek), 55.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Mokotów (Ksawerów), Puławska, 43.46 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa, Pięciolinii, 85.00 m², sprzedam mieszkanie