Nowe Andre chce konkurować stoiskami bio

Autor: Radosław Wałkuski, dla handlu.pl 19 maja 2009 09:25

Nowe Andre chce konkurować  stoiskami bio

W marcu przedstawiciele łódzkiej sieci Nowe Andre zapowiadali zmiany pod względem asortymentu i wystroju placówek. Zgodnie z założeniami sklepy miały być bardziej delikatesowe. Firma realizuje plan - w sklepach pojawiła się już żywność bio.

- W sklepach pojawiły się Eko-półki czyli jeden regał z ekologicznymi i tradycyjnymi produktami oraz żywnością dla diabetyków - informuje Anna Kot, wiceprezes zarządu w spółce Nasz Dom, właściciela sieci Nowe Andre.


W najbliższym czasie nad regałami pojawią się specjalne reklamy, dzięki którym stanowiska te będą eksponowane. - Z informacją o nowej grupie produktów chcemy również dotrzeć za pośrednictwem gazetek promocyjnych, plakatów, potykaczy - zapewnia Anna Kot.

Pomimo spowolnienia gospodarczego oraz podkreślanej często przez ekspertów perspektyw dla towarów z niższej półki, nowe Andre nie rezygnuje ze swoich dalszych planów zmian w charakterze sieci. - Konkurencja ze strony dyskontów jest bardzo duża. Nie mamy szans konkurować z Biedronką, Lidlem czy Tesco i idziemy w zupełnie innym kierunku. Chcemy, aby klient mógł u nas kupić zarówno produkty w atrakcyjnej cenie, jak też artykuły z wyższej półki przeznaczone dla lepiej sytuowanych klientów - deklaruje nasza rozmówczyni.
Kolejne zmiany w sieci Nowe Andre będą dotyczyły wystroju oraz wzbogacania asortymentu o delikatesowe produkty.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10546

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane