Nowe formaty Spar póki co jeszcze nie w Polsce

Autor: portalspożywczy.pl 28 sierpnia 2009 09:14

Sieć SPAR, bazując na swoich doświadczeniach, systematycznie wdraża w placówkach na całym świecie nowe koncepcje i trendy typu convenience. W ostatnim czasie marketach SPAR na świecie zostały uruchomione trzy projekty convenience: Treehouse juice, Censda coffee bar oraz Kitsu noodle bar.

Treehouse juice to strefa, w której klienci mogą napić się soków wyciskanych ze świeżych owoców, koktajli i shake`ów z dodatkiem mleka.

Censa to specjalnie wyznaczona strefa w sklepie, w której klienci mogą napić się kawy mielonej na miejscu, ze specjalnie wyselekcjonowanych ziaren, parzonej w najnowocześniejszych modelach ekspresów. Komplementarnie, klienci mogą tu kupić ciasta, ciastka, sałatki oraz kanapki.

Kitsu to miejsce, w którym przygotowywane są na bieżąco dania gotowe oparte na makaronach z wok`a.

Forma konsumpcji produktów przygotowywanych w tych trzech strefach marketu (kawa, soki, koktajle, kanapki, makarony) zależy od preferencji klientów i może być to konsumpcja na miejscu, a także zakup produktów na wynos.

Czy wymienione koncepty pojawią się wkrótce w Polsce jeszcze nie wiadomo. Można być jednak pewnym, że wraz z rozwojem sieci placówek i potrzeb polskich konsumentów firma będzie musiała systematycznie wzbogacać asortyment oraz zestaw usług dostępnych w swoich sklepach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane