PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Nowoczesna wizualizacja przyciąga młodszych klientów

Autor: Marcin Szczepański, dlahandlu.pl 22 października 2009 09:12

Nowoczesna wizualizacja przyciąga młodszych klientów

W czasach ostrej konkurencji na rynku handlu detalicznego tym co może zdecydować o sukcesie danego sklepu jest jego wizerunek wśród klientów. Jednym z czynników go budujących jest identyfikacje wizualna i nowoczesny image sieci czy pojedynczego punktu.

REKLAMA

Przedsiębiorcy starają się przyciągnąć klienta zarówno bogatą i przystępną cenowo ofertą jak również nowoczesnym wyglądem swoich placówek. Stąd w miejsce tradycyjnych i niezbyt zachęcających nazw sklepów pojawiają się różnego rodzaju Żabki, Stokrotki i inne budzące pozytywne skojarzenia nazwy. Wiele sieci nie ogranicza się jednak tylko do tego elementu.

Na całkowitą zmianę wizualizacji swoich placówek zdecydowała się nawet tak dobrze znana sieć o bogatych tradycjach jak Społem. PSS Społem w Nowym Sączu postanowiła niemal całkowicie zmienić wygląd zewnętrzny i wewnętrzny placówek. - Zmiany podyktowane były przede wszystkim koniecznością odnowienia i odświeżenia wizerunku spółdzielni oraz zachęceniem większej liczby klientów do korzystania z naszych usług - mówi Małgorzata Fałowska-Świderska, dyrektor handlowy PSS Społem Nowy Sącz. -Te działania mają jednak na celu zachęcenie osób młodych, które dotychczas nie odwiedzały naszych sklepów, do robienia zakupów u nas - wyjaśnia nasza rozmówczyni.

Nowy wizerunek obejmie zarówno wygląd zewnętrzny jak i wewnętrzny placówek. - W wystroju wewnętrznym pojawiło się nowe umeblowanie, urządzenia chłodzące, ułożenie towarów stało się bardziej przejrzyste - zmieniły się nawet stroje ekspedientek. Natomiast zmiany wyglądu zewnętrznego dotyczą przede wszystkim oklejenia witryn sklepowych, na których dominującymi elementami są postacie ludzi w różnym wieku, a nie jak w przypadku wielu konkurentów zdjęcia produktów - wylicza dyrektor handlowy sieci. Nad wejściem każdej placówki widoczne jest odświeżone, podświetlone logo, a zmianie wizerunku sklepów towarzyszy nowe hasło "razem na zakupy". - Zdecydowanie liczymy, że dzięki nowej wizualizacji wzrośnie zainteresowanie naszymi sklepami ze strony klientów, a co za tym idzie nastąpi wzrost obrotów i tym samym zwiększą się zyski Spółdzielni, oraz umocni się nasza pozycja na rynku lokalnym - podsumowuje Małgorzata Fałowska-Świderska.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16514

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA