REKLAMA
REKLAMA

Nowości warto mieć na półce od pierwszego dnia kampanii promocyjnej

Autor: dlahandlu.pl 16 września 2009 13:01

Zdaniem specjalistów obecnych na Dniach Dystrybucji w Poznaniu większość decyzji zakupowych klienci podejmują już w trakcie zakupów, w sklepie. Jest to blisko 70 proc. wszystkich decyzji, związanych z nabywaniem produktów.

REKLAMA

W większości są to decyzje impulsowe, na które wpływa zarówno reklama w sklepie jak i trwające w danym czasie kampanie reklamowe produktów, wchodzących właśnie na półki. Dlatego Włodzimierz Legutko z firmy Nestle zaleca, by bacznie obserować kampanie reklamowe, zwłaszcza telewizyjne nowości produktowych, bo w trakcie kampanii ich sprzedaż jest największa. - Warto byłoby mieć produkty już od pierwszego dnia trwania kampanii - dodaje Włodzimierz Legutko. Zwłaszcza, że w przypadku przypraw rośnie nie tylko ich sprzedaż, ale także sprzedaż współproduktów: mięsa, ryżu, makaronów.

Kampanie tak wyrażnie wpływają na decyzje zakupowe, gdyż przy półce z przyprawami konsument spędza ok. 20 sekund i w tym czasie sięga po produkt ulubiony, dobrze znany, sprawdzony albo taki, który utrwalił mu się w pamięci, np. dzięki kampanii.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4835

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA