REKLAMA
REKLAMA

Nowsze regały pozwalają zagęścić półki na wysokości wzroku

Autor: Marcin Złoch, dlahandlu.pl 14 grudnia 2009 08:45

Nowsze regały pozwalają zagęścić półki na wysokości wzroku

W placówkach handlowych zgodnie z zasadami merchandisingu najważniejsze są półki znajdujące się bezpośrednio na wysokości wzroku kupujących, pomiędzy 110 a 170 cm wysokości. Ostatnio pojawiły się regały, które umożliwiają zacieśnienie przestrzeni pomiędzy półkami.

REKLAMA

Zagęszczenie odległości pomiędzy półkami w tej strefie pozwala na ekspozycję większej ilości produktów, co ma duże znaczenie dla zysków. Pojawienie się każdego kolejnego produktu w tej wrażliwej strefie zwiększa obroty sklepu. Eksperci przestrzegają jednak, by na półce nie wyowaływać wrażenie bałaganu przez zbyt dużą ilość asortymentu.

Producenci wprowadzili do oferty regały sklepowe z możliwością zmiany wysokości półek. Do niedawna można było manewrować co kilkanaście
centymetrów. Najnowsze meble sklepowe umożliwiają ustawianie półek z przeskokiem około 3 centymetrów. To pozwala maksymalnie zagęścić ekspozycję na wysokości oczu kupujących.

Meble sklepowe powinny być dopasowane do posiadanego asortymentu, a więc uwzględniać m.in. rodzaj i wagę sprzedawanych produktów. Ważny jest się również dobór właściwej kolorystyki i stylu mebli sklepowych. Należy pamiętać, że meble są tłem dla towarów. Ważne jest żeby nie mieszać mebli o różnych stylach, rozmiarach lub niedopasowanych barwach.

 

  • RADOść żYCIA 2009-12-14 22:28:35

    BIZNES TO JEST BIZNES .KTO DA WIęCEJ, TEN MA LEPSZE MIEJSCE DO EKSPOZYCJI TOWARóW.A KLIENT NIE GłUPI I TAK żARCIE KUPI.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12554

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA