PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Nowy sposób sprawdzania skuteczności promocji

Autor: Marketing przy Kawie 19 marca 2009 11:21

Instytut ARC Rynek i Opinia oraz POL-TV Multimedia wprowadzają na polski rynek technikę automatycznego rozpoznawania zauważalności produktu na półce i działań promocyjnych na podstawie analizy twarzy.

Analiza za pomocą Automated Face Tracking obejmuje m.in.:

zauważalność ekspozycji promocyjnej w sklepie, oraz jej skuteczność
efektywność nośnika reklamowego - np. telewizji w transporcie publicznym czy punkcie sprzedaży (np. digital signage)
pomiar oglądalności reklam telewizyjnych (telemetria pasywna)
atrakcyjność kreacji reklamowych pod kątem zauważalności i przyciągania uwagi.

- Idea badań obserwacyjnych czerpie z kryzysu wiary w deklaracje respondentów. Tam, gdzie deklaracje nie oddają w pełni tego, co ważne - badania powinny wskazywać na co i w jaki sposób patrzy konsument. A nowoczesne metody obserwacyjne pozwalają odejść od deklaracji, na rzecz analizy rzeczywistej percepcji - mówi Jacek Wojdyr, Senior Project Manager, odpowiadający za rozwój badań obserwacyjnych w ARC Rynek i Opinia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11364

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane