O wyborze wędlin przez klientów decyduje ich wygląd

Autor: portalspozywczy.pl 14 kwietnia 2010 12:44

Ku naszemu zdziwieniu, konsumenci znają doskonale wady wędlin: np. w przypadku szynki: kolorową teczę, połyski, dziurki, śliskość czy podciek. Za te wszystkie wady obarczają konserwanty - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Magdalena Nowak z firmy Regis.

Z badań przeprowadzonych przez Regis wynika, że klienci często zarzucają producentom przetworów mięsnych, iż produkowane przez nich szynki lub polędwice są zbyt słone. Zdaniem konsumentów produkty w wielu przypadkach mają ten sam smak, mimo różnych nazw i róznych marek. - Według naszych badań w każdym segmencie cenowym konsument kupuje oczami - zauważa Magdalena Nowak. - O wyborze wędliny decyduje zatem wygląd, w drugiej kolejności smak, który kient pamieta z poprzedniego zakupu, a na trzecim miejscu cena - dodaje.
Podkreśla, że przebadani przez Regis konsumenci potrafią wymienić kilka ogólnopolskich marek wędlin, oraz parę znanych tylko regionalnie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane