Obwoźna sprzedaż mrożonek nie jest konkurencją dla sklepów

Autor: Marcin Złoch, dlahandlu.pl 11 marca 2010 10:00

Firma Family Frost sprzedaje lody i mrożonki bezpośrednio z samochodów chłodni. Kierowca wzywa klientów charakterystycznym sygnałem dźwiękowym. Firma działa 18 lat jednak właściciele sklepów nie narzekają na konkurencję.

- Nie zauważam obecności tej firmy. Dla mnie to nie jest konkurencja. W naszej okolicy chłodnia pojawia się w niedzielę. W lato być może osoby podchodzą do samochodu, żeby kupić lody, jednak ja nie zauważam z tego powodu zmniejszenia zysków - twierdzi właściciel sklepu w podwarszawskiej miejscowości.

Chłodnie wożą także dania mrożone: pizze, pierogi, frytki, pyzy. W tym segmencie handlowiec także nie widzi zagrożenia. Przekonuje, że ważny jest marketing.

- Ta firma nie rozkłada ulotek, nie wiesza plakatów, nie informuje o swojej ofercie, co więcej nie ma stałych pór przyjazdu. Według mnie to utrudnia działalność. Z oferty mogą korzystać albo przypadkowi przechodnie, albo osoby, które dowiedziały się podczas poprzednich zakupów o czasie kolejnej wizyty - przekonuje handlowiec.

 

W Polsce Family Frost jest obecna od kwietnia 1992 roku. W naszym kraju jeździ 150 samochodów, mających bazy w 14 oddziałach rozsianych w całej Polsce. Od lutego 2009 firma jest częścią Spółki Dystrybucyjnej Jago.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane