Oceniono jakość sieci handlowych

Autor: Rzeczpospolita 5 marca 2009 13:05

Wyniki raportu „Jakość obsługi 2008", który powstał na podstawie 12 tys. ankiet wypełnianych przez klientów od lipca do grudnia ub.r., zostały zweryfikowane przez firmę Vision SecretClient. Wśród spożywczych sieci handlowych najlepsze wyniki osiągnęła sieć Bomi - pisze Rzeczpospolita.

. Wśród sieci handlowych wygrywają delikatesy - Bomi z oceną 3,43 oraz Alma z 3 pkt. Dla porównania Biedronkę oceniono na 0,86, Lidla na 0,36, Tesco zaś i Carrefour otrzymały ujemne oceny, odpowiednio 0,17 i 0,84. Firmy mogły maksymalnie otrzymać +5, a minimalnie - 5.


Problem jakości obsługi dotyczy firm na całym świecie. Firma Genesys, która zbadała poziom satysfakcji klientów 927 firm z 47 krajów, podkreśla, że menedżerowie zupełnie inaczej oceniają poziom usług swojej firmy niż klienci. - To zupełnie inne światy - czytamy w raporcie Genesys.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane