REKLAMA
REKLAMA

Odpowiednie podejście do klienta kluczowe przy wyborze pracownika

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 9 marca 2010 07:55

Odpowiednie podejście do klienta kluczowe przy wyborze pracownika

Zdaniem Wojciecha Rafelda, dyrektora bydgoskiej sieci sklepów spożywczych As Market, łatwiej jest pozyskać handlowców dzisiaj niż jeszcze dwa-trzy lata temu. - W 2007 i 2008 roku zanotowaliśmy dużą rotację pracowników. Wiele osób decydowało się wtedy na dłuższe wyjazdy za granicę, co nie pozostało bez wpływu na rodzimy rynek pracy. Teraz nie ma problemu ze znalezieniem chętnych do pracy w handlu - mówi Wojciech Rafeld.

REKLAMA
Dyrektor sieci As Market uważa, że przy wyborze dobrego pracownika najważniejszą cechą jest jego podejście do klientów. - Dobrzy handlowcy po prostu ,,czują" swoją pracę. Przyuczenie ich np. do obsługi urządzeń fiskalnych nie stanowi problemu. Ważniejszą kwestią jest nastawienie. Dla nas bardzo ważna jest jakość obsługi, chcemy by wyróżniała nasze sklepy na tle konkurencji. Dlatego największą uwagę zwracamy właśnie na relacje sprzedawca-klient - wyjaśnia Rafeld.

AS Markety to na chwilę obecną 10 placówek zlokalizowanych w Bydgoszczy. Sieć posiada własny zakład garmażeryjny, cukierniczy i piekarnię.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12967

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA