Odpowiednie prowadzenie po sklepach przystacyjnych Orlenu zwiększa sprzedaż

Autor: Marcin Szczepański, dlahandlu.pl 6 lipca 2009 09:18

Odpowiednie prowadzenie po sklepach przystacyjnych Orlenu zwiększa sprzedaż

PKN Orlen jest bardzo zadowolony z dotychczasowej działalności przystacyjnych sklepów w nowej formule, która obecna jest na stacjach od początku 2008 roku.- Naszym celem było nakłonienie kierowców do wejścia do sklepu i odpowiedniego poprowadzenia go po obiekcie - wyjaśnia Joseph Bona, szef działu detalicznego CBX. - Wewnątrz staraliśmy się tak zaprojektować sklep, aby skierować jak największą liczbę klientów do kącika gastronomicznego, nowości na stacjach PKN-u - wyjaśnia.

Zlokalizowane blisko wejścia automaty ze świeżo mieloną kawą mają zachęcić klienta do konsumpcji i stworzyć przyjazną atmosferę sklepu. Centralnym elementem sklepu jest kącik gastronomiczny wyposażony w piec do ciepłych dań oraz bogatą ofertę ciastek i zimnych przekąsek. Klienci chcący zapłacić za zakupione produkty musza przejść do kas znajdujących się na końcu sklepu. Tam też znajduje się bogata oferta produktów impulsowych oraz artykułów sprzedawanych "zza lady".
Projekt ten od momentu wprowadzenia na rynek nie ulegał większym zmianom. - Te, które zostały wdrożone miały charakter kosmetyczny, wynikający z konieczności dostosowania pierwotnej koncepcji do warunków funkcjonowania stacji PKN Orlen, np. w niektórych przypadkach kącik kawiarniany (stojący przy ścianie) musieliśmy zastąpić (wolnostojącą) wyspa kawową stojącą na środku sklepu - wyjaśniają w Orlenie.

Autorem projektu przystacyjnego sklepu obejmującego także kawiarenki Stop Cafe Bistro była amerykańska firma CBX. Debiut nowej koncepcji sklepowej miał miejsce na warszawskiej stacji przy ul. Powązkowskiej na początku 2008 roku. Do chwili obecnej na stacjach PKN Orlen powstało już 460 tego typu punktów.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane