Oferta chemiczna nie musi być obszerna by zadowolić klientów

Autor: Marcin Złoch, dlahandlu.pl 4 stycznia 2010 08:42

Oferta chemiczna nie musi być obszerna by zadowolić klientów

W wielu sklepach spożywczych można kupić produkty chemiczne. Często jest tak, że z racji braku miejsca w sklepie jest to dość okrojona oferta. Ale bywa też tak, że właściciel sam ogranicza asortyment.


- Moja oferta chemiczna to mydło w kostce, w płynie, kartonowe opakowania proszku do prania, szampon, płyn do mycia naczyń, papier toaletowy, jednorazowe maszynki do golenia. Traktuje te produkty jako „awaryjne". Do mojego sklepu przychodzą po nie klienci w wyjątkowych sytuacjach, gdy zabraknie czegoś w domu - twierdzi właściciel sklepu w Pruszkowie.
Według niego podstawowym miejscem dokonywania zakupów chemicznych stały się hiper i supermarkety, a maili sklepikarze nie są w stanie pokonać sieci handlowych, organizujących promocje np. na proszek do prania. - Poza tym nikt nie będzie w ręku niósł 6 kilogramów proszku ze sklepu osiedlowego. Takie rzeczy kupuje się podczas większych zakupów - twierdzi handlowiec.
Produkty chemiczne w jego sklepie maja wpaść kupującym w oko przy okazji innych zakupów. Dlatego półka chemiczna jest niewielka, ale dobrze oznakowana. Wyróżnia ją inny kolor etykiet cenowych.
- Zbudowałem taką awaryjną ofertę. To czego szukają klienci. Ostatnio dodałem kilka artykułów papierniczych - długopisy, papier do drukarek, klej. Nie przynosi mi to wielkich zysków, ale sprawia, że klienci wychodzą zadowoleni, przy okazji często kupując kilka innych rzeczy - twierdzi sprzedawca.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane