Ofertę sklepu osiedlowego ustala klient a nie właściciel

Autor: Magdalena Brzózka, dlahandlu.pl 13 listopada 2009 09:24

Konsumenci często robiąc zakupy sugerują się reklamą. Kiedy zobaczą w telewizji czy na bilbordzie smaczną nowość chcą to mieć w swojej lodówce. Dlatego handlowcy powinni wychodzić naprzeciw oczekiwaniom, zamawiać nowości, by spełniać życzenia swoich klientów.



- Na początku działalności chcieliśmy się specjalizować w kilku wybranych sektorach spożywczej branży, żeby nie zagracić sklepu i mieć swoją działkę, z którą klienci będą nas kojarzyć. Dzisiaj w sklepie mamy prawie wszystko. Od pieczywa, owoców i warzyw, przez konserwy, nabiał aż po słodycze i napoje. Po kilku latach działalności doszło do nas, że aby się utrzymać, musimy całkowicie otworzyć się na potrzeby klientów, którzy codziennie do nas przychodzą. Ten sklep jest dla nich i to oni decydują co w nim można kupić - mówią właściciele sklepu na jednym z warszawskich osiedli.

Handlowcy ciągle pytają zaprzyjaźnionych klientów czego od nich oczekują.

- Swoje wyobrażenia o sklepie trzeba schować na bok i słuchać tego, co mówią konsumenci. Jak przychodzą i mówią, że w telewizji, innym sklepie czy markecie widzieli nową czekoladę, czy sok swojej ulubionej firmy i chcieliby go spróbować, my staramy się dostarczyć go jak najszybciej. Dzięki temu nasz sklep jest po sufit zawalony towarem, ale klienci wiedzą, że potrafimy spełniać ich małe życzenia i przywiązują się do nas - mówią właściciele sklepu.

Przyznają jednak, że odkąd znacząco poszerzyli ofertę, mają dużo więcej pracy.
- Trzeba pilnować dat przydatności do spożycia wszystkich produktów - mówią handlowcy.
Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,30

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8180

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.