Oranżada jest napojem na co dzień, w święta przegrywa z Coca Colą

Oranżada jest napojem gazowanym, który w niektórych sklepach znajduje więcej amatorów niż Coca-Cola. - Najpopularniejsze gazowane napoje wśród naszych klientów to oranżady w plastikowych butelkach. Myślę, że o powodzeniu wśród kupujących decyduje smak oraz cena - twierdzi sprzedawczyni ze sklepu spożywczego w Milanówku.
- Oranżady kupują osoby w każdym wieku. To nieprawda, że to ulubiony napój osób, które pamiętają PRL. Te napoje są popularne wśród uczniów pobliskiej szkoły średniej - informuje sprzedawczyni.
W sklepie oranżady zajmują najlepsze miejsce na półkach. Pod nimi znajdują się napoje koncernów, nad - napoje gazowane w butelkach mniejszej pojemności. Takie ustawienie według sprzedawczyni powoduje dodatkowe zainteresowanie oranżadami.
Według badań Pentora po oranżadę sięgają przede wszystkim dojrzałe osoby, które pamiętają jej smak z dzieciństwa. Oprócz czterdziestoparolatków silną grupą konsumentów oranżad stanowią osoby do 29 roku życia. Jak pokazują wyniki badań, najwięcej fanów tego napoju znajduje się wśród gospodyń domowych, robotników i rolników, ale także - studentów. Szczególnie chętnie sięgają po nią mieszkańcy miast do 200 tys. mieszkańców.
Według badań firmy Pentor z pierwszego kwartału 2009 roku oranżadę przynajmniej od czasu do czasu pije 47% Polaków powyżej 15 roku życia.

WYBRANE DLA CIEBIE
- Cz 21:45 AmRest szacuje, że jego przychody wzrosły w pierwszym kwartale o 31,1 proc.
- Cz 21:42 Amazon Prime ma już ponad 100 mln użytkowników na świecie
- Cz 21:35 W Rybniku powstanie park handlowy z Biedronką
- Cz 21:27 Do UOKiK wpłynął wniosek o przejęcie dystrybutora dla sektora HoReCa
- Cz 21:27 TCC: 47 proc. konsumentów oczekuje, że sklep będzie inspirował jak gotować...
- Cz 17:44 Sony pracuje nad inteligentnym robotem-kucharzem
- Cz 17:31 Przychody Poczty Polskiej wzrosły o 10 proc. po kilku latach spadków
- Cz 17:30 JD.com chce otwierać w Chinach 1000 sklepów... dziennie
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
I kwartał w handlu – nowe przepisy oraz potyczka o pracowników i z pracownikami
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Leroy Merlin z kampanią wizerunkową skierowaną do przyszłych pracowników
- 3 Media Expert w Pasażu Tesco w Krakowie
- 4 Paweł Musiał w zarządzie Eurocashu. Odpowie za biznes detaliczny
- 5 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 6 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »SZUKAJ PRZETARGÓW
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Bielany (Stare Bielany), Podleśna, 25.60 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Praga Południe (Gocławek), 55.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Mokotów (Ksawerów), Puławska, 43.46 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa, Pięciolinii, 85.00 m², sprzedam mieszkanie