Organic Farma Zdrowia: promocja żywności ekologicznej bardzo potrzebna

Autor: Puls Biznesu 19 kwietnia 2010 10:22

- Duża kampania promująca żywność ekologiczną jest bardzo potrzebna, bo świadomość polskich konsumentów o tym jest wciąż słaba. Bardzo brakuje u nas edukacji, dzięki której konsumenci mogą się dowiedzieć, czym się różni certyfikowana żywność ekologiczna od żywności konwencjonalnej — mówi Sławomir Chłoń, prezes sieci sklepów Organic Farma Zdrowia.

Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przetwórców i Producentów Produktów Ekologicznych Polska Ekologia, do którego należy blisko 30 podmiotów z całej Polski (m.in. Symbio, Biofuturo, Eko-Mega), pracuje nad projektem dużej, branżowej kampanii promocyjnej. Będzie się ubiegać o jej dofinansowanie z funduszy dostępnych w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich (PROW), zasilanego głównie pieniędzmi z budżetu Unii Europejskiej.

- Projekt przewiduje promocję żywności ekologicznej i stowarzyszenia. Chcemy, aby jego budżet sięgnął około 20 mln zł, z czego 30 proc. ma stanowić wkład własny - mówi Artur Tymiński, prezes Polskiej Ekologii.

Według przedstawicieli branży w budżecie PROW na dofinansowanie działań promocyjnych w obszarze ekologicznej żywności do wykorzystania jest około 80 mln zł.

  • eko klient 2010-04-29 14:21:17

    Pytanie tylko czy świadomy i wyedukowany ekologicznie klient jest faktycznie pożądaną grupą docelową takiej sieci jak Organic farma Zdrowia? Bo świadomy klient potrafi odróżnić produkt bio od pseudo zdrowej żywności... I nie kupi w ciemno warzyw czy wędlin, chociaż sprzedawane sa w eko sieci i w eko cenie, lecz zażada certyfikatu :)

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane