Paleo: Konsumenci kupują jabłka zamiast cytrusów

Autor: Radosław Wałkuski, dla handlu.pl 6 maja 2009 10:02

W styczniu wzrost sprzedaży w pięciu sklepach należących do tej sieci wyniósł około 8 proc. w skali rocznej. Wzrost obrotów za pierwsze cztery miesiące wyniósł 4 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku.

- Po niezbyt obfitych Walentynkach i Dniu Kobiet przyszedł czas na Święta Wielkanocne. Niestety koszyki klientów wypełniły się produktami o niższych cenach. Zauważalnie zmniejszyła się ilość sprzedawanych produktów luksusowych, które są zastępowane towarami tańszymi, o niższej jakości - informuje Wojciech Śliwa, prezes sieci Paleo.
Według niego ta tendencja szczególnie uwidacznia się w przypadku produktów świeżych - zmniejsza się sprzedaż cytrusów na rzecz jabłek. Również w przypadku wędlin klienci sugerują się przede wszystkim ich ceną a nie jakością.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane