Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Paleo postawi kolejne sklepy

Autor: Radosław Wałkuski, dla handlu.pl 9 kwietnia 2009 09:38

Sprzedaż w delikatesach Paleo cały czas się zwiększa. Firma planuje budowę kolejnych sklepów.

- Zagrażają nam duże sieci - co parę miesięcy pojawiają się nowe szyldy i konkurenci na rynku . Na razie mamy przyrosty sprzedaży, chociaż ich wzrost nie jest już tak dynamiczny jak w poprzednich latach. Przyczyny mogą być złożone. Na razie też trudno jeszcze stwierdzić czy kryzys gospodarczy ma wpływ na prowadzoną przez nas działalność. Porównywanie marca tego roku z rokiem ubiegłym nie ma większego sensu, bo Wielkanoc przypadła w zupełnie innym terminie. Więcej będzie można stwierdzić po zamknięciu kwietnia i analizie czterech miesięcy tego roku - mówi Wojciech Śliwa.

Na razie delikatesy nie rezygnują ze swoich planów rozwoju. W bieżącym roku Paleo chciałoby powiększyć się o dwie nowe placówki. Firma ma już prawomocne pozwolenie na budowę zespołu obiektów na terenie Małopolski. Plany zakładają budowę obiektu o łącznej powierzchni 2,5 tys.  mkw. na co składać się będzie sklep (890 mkw.) i magazyn logistyczny na potrzeby własne (500 mkw.) Reszta powierzchni przeznaczona będzie na wynajem. - Spowolnienie gospodarcze spowodowało radykalny spadek cen materiałów budowlanych , chcemy to wykorzystać , inwestując właśnie w budowę - zapewnia Wojciech Śliwa. - Mamy jeszcze jedną lokalizację na obiekt o powierzchni ponad 2 tys. mkw. i chcemy zrealizować tę inwestycję w najbliższym czasie o ile nie trafimy na tysiąc formalności urzędniczych. Najgorsze jest uzgadnianie wjazdów z dróg wojewódzkich czy krajowych, przebudowa skrzyżowań - narzeka nasz rozmówca.

Przeczytaj także:


Wraz z rozwojem placówek delikatesowych Paleo planuje rozwój pionu sprzedaży odzieży damskiej i dziewczęcej. - Działający od ponad dwóch lat butik Cleopatra zanotował wzrost obrotów sprzedaży rzędu 250 proc. Będziemy stawiać na rozwój tej branży - w planowanych obiektach przeznaczyliśmy 2 razy po 200 mkw. na tę działalność.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,29

  • Śr

    3,26

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9393

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.