Paleo szuka oszczędności na samochodach i telefonach

Autor: Radosław Wałkuski, dla handlu.pl 15 kwietnia 2009 11:59

O tym czy spowolnienie gospodarcze dotknęło sieć delikatesów Paleo, będzie można powiedzieć na początku maja, po porównaniu sprzedaży z pierwszego kwartału z rokiem ubiegłym. Ale już od jakiegoś czasu firma stara się ograniczać koszty.

- W ubiegłym roku i na początku obecnego wymieniliśmy cały tabor samochodowy. Skorzystaliśmy z dużych upustów cenowych. Teraz nie mamy kłopotów z naprawami, wykonujemy jedynie bieżący serwis i przeglądy - mówi Wojciech Śliwa, prezes sieci Paleo.

Zaraz po tym jak kurs euro zaczął iść w górę, sieć zaopatrzyła się w urządzenia klimatyzacyjne do wszystkich sklepów. Udało się w ten sposób uniknąć znacznych podwyżek cen tych urządzeń. Firma zdecydowała się również na zmianę operatora telefonii komórkowej, dzięki czemu udało się znacznie obniżyć abonamenty i korzystać z bezpłatnych połączeń w ramach grupy abonamentowej.


- Zastanawiamy się też nad zmianą operatora energii elektrycznej, tylko wydaje mi się, że zmiany są kosmetyczne i panuje tutaj jakby zmowa. Jeżeli na jednym składniku jest taniej, to w następnej pozycji następuje wyrównanie ceny.
Paleo na razie nie przewiduje cięcia kosztów poprzez redukcję zatrudnienia. - Na dzień dzisiejszy nie mamy zamiaru nikogo zwalniać ani nie przedłużać umowy o pracę - podkreśla Śliwa. - Ale nie przyjmujemy też nowych pracowników.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11051

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane