PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Pepsi rzuciła cenowe wyzwanie Coca-Coli

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 5 lutego 2010 09:42

W tym roku można oczekiwać wojny o klienta między dwoma gigantami na rynku napojów bezalkoholowych. Pierwsza do walki ruszyła Pepsi Cola, która chce dogonić swojego największego konkurenta i zarazem lidera rynku. Dlatego zorganizowała promocję, która ma jej pomóc odebrać klientów Coca-Coli - informuje Dziennik Gazeta Prawna.

Pepsi wypuściła na rynek dwa swoje sztandarowe produkty, czyli Mirindę i Pepsi w bardzo promocyjnej cenie, bo za dwupak w sieciach hipermarketów trzeba zapłacić niecałe 6 zł, czyli o około 2 zł mniej niż za tę samą ilość coca-coli.

Jak informuje Dziennik Gazeta Prawna równolegle Pepsi ruszyła z promocją w sieci wypożyczalni Beverly Hills, w której również można nabyć butelkę pepsi za 2,99 zł. Zdaniem ekspertów można oczekiwać kontry ze strony firmy Coca-Cola, która chce zwiększać swoje udziały w rynku.

Przez spowolnienie gospodarcze polscy konsumenci zaczęli oszczędzać, dlatego by zyskać klientów, producenci napojów będą musieli obniżyć ceny produktów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,40

  • Śr

    4,43

  • Min

    2,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8099

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane