REKLAMA
REKLAMA

Pepsi rzuciła cenowe wyzwanie Coca-Coli

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 5 lutego 2010 09:42

W tym roku można oczekiwać wojny o klienta między dwoma gigantami na rynku napojów bezalkoholowych. Pierwsza do walki ruszyła Pepsi Cola, która chce dogonić swojego największego konkurenta i zarazem lidera rynku. Dlatego zorganizowała promocję, która ma jej pomóc odebrać klientów Coca-Coli - informuje Dziennik Gazeta Prawna.

REKLAMA

Pepsi wypuściła na rynek dwa swoje sztandarowe produkty, czyli Mirindę i Pepsi w bardzo promocyjnej cenie, bo za dwupak w sieciach hipermarketów trzeba zapłacić niecałe 6 zł, czyli o około 2 zł mniej niż za tę samą ilość coca-coli.

Jak informuje Dziennik Gazeta Prawna równolegle Pepsi ruszyła z promocją w sieci wypożyczalni Beverly Hills, w której również można nabyć butelkę pepsi za 2,99 zł. Zdaniem ekspertów można oczekiwać kontry ze strony firmy Coca-Cola, która chce zwiększać swoje udziały w rynku.

Przez spowolnienie gospodarcze polscy konsumenci zaczęli oszczędzać, dlatego by zyskać klientów, producenci napojów będą musieli obniżyć ceny produktów.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4341

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA