PGH Konsument: W hurcie nie widać kryzysu

Autor: Edyta Kochlewska, dla handlu.pl 24 marca 2009 14:55

Polska Grupa Handlowa Konsument, zrzeszająca sześć hurtowni z województwa łódzkiego podusmowała targi wiosenne, które odbyły się 21-22 marca w Łodzi.

- Targi organizujemy w edycji jesiennej i wiosennej. Wówczas nasi hurtownicy zbierają zamówienia handlowe od współpracujących z nimi i nowych sklepikarzy. Te targi były bardzo udane. O spadku zamównień nikt nie mówił. Słyszało się natomiast głosy o rosnących wartościach zakupów - mówi Beata Stawiana z Polskiej Grupy Handlowej "Konsument". PGH to stowarzyszenie dystrybutorów artykułów FMCG z regionu łódzkiego, którzy wspólnie organizują różnorodne przedsięwzięcia marketingowe. Do PGH należy hurtownia Centrum, Delkor, Jogo-Hurt, Polnis, Ren, Panda.

- Nasi partnerzy nie podusmowali jeszcze wysokości zamówień, jednak pierwsze wrażenie było takie, że hurt artykułów spożywczych nie odczuwa na razie  żadnych oznak kryzysu gospodarczego i spadku zamównień - dodaje Beata Stawiana.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • wiewior 2009-08-01 11:50:05

    Pani Beatka zna sie na rzeczy, ja tez nie odczuwam kryzysu.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane