PHU Market: Leki nie są atrakcyjnym towarem dla sklepu

Autor: Radosław Wałkuski, dla handlu.pl 22 kwietnia 2009 09:44

PHU Market: Leki nie są atrakcyjnym towarem dla sklepu

Białostocka firma handlowa w swoich placówkach prowadzi sprzedaż lekarstw. Oferta obejmuje najbardziej podstawowe pozycje. Klienci rzadko decydują się na zakup w sklepie tego rodzaju produktów.

- Sprzedaż lekarstw w naszych sklepach jest znikoma. Sporadycznie sprzedają się tabletki przeciwbólowe, a w okresie zimy głównie tabletki od gardła - wszystko w znikomych ilościach - informuje Mariola Tarasiewicz z działu Marketingu PHU Market.

W sklepach należących do sieci leki wyeksponowane są w widocznym miejscu, w pobliżu kas, ze względu na niewielką ich ilość nie zajmują dużo miejsca. - Nie planujemy rozszerzać asortymentu, ponieważ nie ma takiej potrzeby. W ofercie utrzymamy te lekarstwa, które obecnie posiadamy w sprzedaży.
Według mnie klienci wolą kupować lekarstwa w aptekach, gdzie jest większy wybór. Natomiast w sklepach sporadycznie, przy okazji zakupów - ocenia Tarasiewicz.
Powstałe w 1990 roku Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Market działa w północno-wschodniej Polsce. Oferta sieci sklepów obejmuje artykuły spożywcze i przemysłowe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane