Piekarnia Galicyjska przygotowuje ofertę franczyzy
Uruchomienie franczyzowego sklepu piekarniczego to koszt 20-40 tys. zł. Często koszty ograniczają się do zakupu kasy fiskalnej i innego drobnego wyposażenia do sklepu - podaje Gazeta Prawna.
Inną zaletą franczyzy są bezpłatne szkolenia, które oferują franczyzodawcy. Mogą też liczyć na doradztwo w zakresie zasad bhp czy urządzenia sklepu. Trzeba jednak liczyć się z koniecznością zobowiązania do sprzedaży i wypieku w sklepie wyłącznie produktów dostarczanych przez sieć.
Do wyboru jest kilka firm, które rozwijają się w ramach franczyzy. Są to m.in. Halagarda, Piekpol czy Fornetti. - Jesteśmy w trakcie opracowywania warunków, na jakich będzie nawiązywana współpraca z partnerami - informuje Krzysztof Kręcichwost, prezes firmy Piekarnia Galicyjska.
Przeczytaj także:
Aby otworzyć piekarniczy sklep franczyzowy należy prowadzić działalność gospodarczą oraz dysponować lokalem. Do uruchomienia minipiekarni Fornetti, wystarczy obiekt o powierzchni 8-20 mkw. oraz środki własne na poziomie 25 tys. zł. Od podpisania umowy do otwarcia punktu mija maksymalnie 1,5 miesiąca.
W ramach franczyzy piekarnia Halagarda można prowadzić większy sklep. Franczyzobiorca musi dysponować lokalem 60-80 mkw. położonym w ciągu komunikacyjnym. Umowa z siecią jest zawierana na 5-10 lat. Zaletą jest to, że sieć partycypuje w kosztach reklamy, do wysokości 2 proc. ceny detalicznej dostarczanych do punktu produktów. Sieć Pod Strzechą rozwijana przez firmę Piekpol wymaga tytułu prawnego do lokalu o powierzchni sprzedaży około 30 mkw. Należy także dostosować wystrój, wyposażenie lokalu i stroje pracowników do standardów obowiązujących w firmowych sklepach sieci. W zamian otrzymujemy szkolenia przed otwarciem sklepu, bezpośrednie zaopatrzenie z piekarni oraz asortyment liczący 120 produktów.

WYBRANE DLA CIEBIE
- 17:44 W Malborku obok Lidla powstanie park handlowy
- 17:39 Resort rolnictwa przygotuje program rozwoju rynków hurtowych
- 15:22 W czasie ferii Polacy więcej i częściej płacili kartami Visa za granicą
- 15:06 Specjaliści ds. handlu i sprzedaży najbardziej poszukiwanymi pracownikami
- 15:00 Piotr i Paweł zamyka placówkę w Krakowie. Sieć liczy 139 sklepów
- 14:59 W ramach programu Dostępność+ sklepy będą budowały podjazdy dla wózków
- 14:56 BIG: Niski poziom czytelnictwa odbija się na kondycji wydawców i księgarzy
- 14:36 Kasztelan i Kamis we wspólnej promocji
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
Starbucks: Przyjdź po kawę ze swoim kubkiem
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
-
Biedronka w Świeciu była otwarta nielegalnie w niehandlową niedzielę
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 3 Media Expert wchodzi do Rybnika
- 4 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 5 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 6 Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł