Piekarnie i cukiernie mają lepszą jakość obsługi klienta

Autor: Rzeczpspolita 19 stycznia 2010 09:05

Poziom obsługi klienta w Polsce w 2009 r. wyniósł tylko 1,76 pkt w pięciopunktowej skali - wynika z raportu Jakość Obsługi 2009, do którego dotarła Rzeczpospolita. Branże związane z handlem podstawowymi artykułami codziennej potrzeby, czyli super- i hipermarkety, hurtownie samoobsługowe odnotowały w większości wzrost wskaźnika jakości obsługi.



- Wynik w szkolnej skali nie wypada najlepiej, ale warto zauważyć tendencję wzrostową. Dalej widzimy potencjał do poprawy wyniku, w przyszłym roku uznam wynik 2 pkt za dobry - mówi Rzeczpospolitej Mirosław Bartoń, prezes Vision SecretClient.
2,42 pkt - czyli ocenę dwukrotnie lepszą niż rok temu, mają cukiernie i piekarnie - czytamy w dzienniku.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane