Piotr i Paweł chce mieć jakościowy asortyment, ale ceny hipermarketowe

Autor: dlahandlu.pl 22 października 2009 13:00

Sieć supermarketów Piotr i Paweł 21 października otwiera 63. placówkę w Polsce i jednocześnie drugi sklep w Gdańsku, w Centrum Handlowym Manhattan. - Liczymy na klientów, którzy szukają asortymentu o wysokiej jakości. Przy tym chcemy, aby ten asortyment nie odbiegał cenowo od oferty hipermarketów, które są naszym bezpośrednim konkurentem - deklaruje prezes sieci Piotr Woś.

- Polacy zresztą cenią sobie markowe produkty, bliżej im do zachowań konsumentów włoskich czy hiszpańskich, zwracających uwagę na jakość, niż niemieckich, którzy bardziej patrzą przez pryzmat ceny. Sądzę, że do jakości trzeba się osobiście przekonać, trzeba produktu dotknąć, spróbować w przeciwieństwie do niskiej ceny przyciągającej od razu, szczególnie jeśli towarzyszy jej agresywna kampania reklamowa - dodaje Piotr Woś.

W tym roku zostało otwartych już 12 nowych supermarketów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,99

  • Śr

    1,29

  • Min

    0,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9753

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane