PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Piotr i Paweł rozważa wprowadzenie produktów pod marką własną

Autor: portalspozywczy.pl 16 czerwca 2009 14:08

- Nigdy nie wykluczaliśmy, że zdecydujemy się zainwestować w produkty sieciowe. Jeżeli zarząd Piotra i Pawła stwierdzi, że takie posuniecie będzie korzystne dla firmy oraz klientów, to podejmiemy pracę nad wprowadzeniem do naszych sklepów produktów typu private label - mówi Błażej Patryn, rzecznik sieci Piotr i Paweł.

Patryn zastrzega jednak, że takiej decyzji jeszcze nie podjęto. Aktualnie władze sieci przygląda się temu co dzieje się na rynku marki własnej. - W ostatnim czasie znacznie poprawił się wizerunek produktów typu private label. Wyroby sieciowe są oraz lepiej postrzegane przez konsumentów. Jednak z decyzją musimy poczekać na właściwy moment - wyjaśnia rzecznik Piotra i Pawła.

Patryn nie chciał komentować, kiedy produkty pod marką własną mógłby się pojawić na półkach sklepów sieci Piotr i Paweł.

Poznańska sieć supermarketów Piotr i Paweł liczy ponad 60 sklepów, z czego 11 zostało otwartych w 2009 r. Firma przygotowuje się do otwarcia w tym roku kolejnych 9 placówek.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11396

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane