Piotr i Paweł wprowadza nowe rozwiązanie komunikacyjne

Autor: dlahandlu.pl 15 czerwca 2009 13:36

Supermarkety Piotr i Paweł oraz skleptytoniowy.pl to firmy handlowe, które wybrały usługę VoiceLink do obsługi bezpłatnych rozmowów klientów z firmą.

Bezpłatna łączność internetowa nawiązywana jest przez kliknięcie na ikonę VoiceLink umieszczoną na stronie internetowej firmy. Aby się połączyć nie trzeba instalować oprogramowania, zakładać konta, logować się czy wnosić jakiejkolwiek opłaty. Technologia VoiceLink została stworzona przez poznańską firmę Activis Polska. Z rozwiązania tego korzystają e-sklepy, ale też hotele, biura podróży, restauracje i inne instytucje.

VoiceLink obsługuje zgłoszenia na zasadzie call center: informuje internautę o stanie połączenia, w razie potrzeby ustawia kolejność zgłoszeń, cyklicznie rozdziela wywołania kolejnym konsultantom oraz zbiera statystyki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane