REKLAMA
REKLAMA

Piwa premium coraz bardziej popularne

Autor: dlahandlu.pl 6 kwietnia 2010 08:55

Widoczne są dwa kierunki, jeśli chodzi o wybór piwa przez klientów. Z jednej strony sukces odnoszą marki skierowane do konsumenta masowego, z drugiej rośnie popyt na marki luksusowe przeznaczone dla wąskiej, elitarnej grupy nabywców (marki premium).

REKLAMA

- Ten trend wynika z rozwoju naszej gospodarki - konsumenci są coraz bardziej wymagający, poszukujący bardziej zindywidualizowanych wyborów. Jakość, oryginalny smak jest dla nich bardzo ważna, ale duże znaczenie ma także otoczka produktu, a więc wizerunek, styl życia kojarzący się z wyrobem, ale także na dodatkowe czynniki takie jak np. wizerunek marki, stąd też intensywny rozwój komunikacji marketingowej i licznych innowacji - twierdzi Patrycja Skrzypiec, specjalista ds. PR w Kompanii Piwowarskiej.

 


Najlepiej sprzedającym się polskim piwem jest Tyskie, które zwiększyło w ostatnim roku udział w rynku do 18 proc., podczas gdy na drugim miejscu na krajowym rynku piwa plasuje się Żubr (udział w rynku wynosi 14 proc.). Trzecią najlepiej sprzedającą się marką piwa z portfela KP jest Lech z
udziałem w rynku wynoszącym 8 proc.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12425

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA