Piwo bezalkoholowe i karmelowe wybiera coraz większa grupa klientów

Autor: dlahandlu.pl 1 kwietnia 2010 11:45

Spożycie piwa bezalkoholowego jest niewielkie. Jak wynika z analiz spróbowało go kiedykolwiek niecałe 20 proc. konsumentów. - Mam w ofercie dwa gatunki piwa bezalkoholowego: Lech i Żywiec. Lech w puszkach o pojemności 250 ml i butelce 0,33 l, a Żywiec jedynie w butelkach. Nie zaważyłem różnic w ilości sprzedawanego piwa pod względem marki - informuje sprzedawczyni warszawskiego sklepu.

Według handlowca w ostatnim czasie ma miejsce wzrost sprzedaży piwa bezalkoholowego. Sprzedawczyni łączy go z większą świadomością Polaków.

- Wydaje mi się, że zmniejsza się liczba osób jeżdżących na podwójnym gazie. Dlatego podczas imprez sięgają po bezalkoholowa namiastkę piwa - przekonuje sprzedawczyni.

Według sprzedawczyni ostatnio wzrosło też spożycie piwa karmelowego, które także ma zastępować pełnoprawne trunki.Według SMG/KRC rynek piw bezalkoholowych szacuje się na poziomie 0,1 proc. udziału w rynku piwnym w Polce i odznacza tendencja wzrostową. Dla porównania odsetek ten wynosi w Czechach 2 proc., w Niemczech i na Węgrzech 3 proc., a w Hiszpanii aż 9 proc.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12438

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane