Piwu kierowanemu do kibiców Legii potrzeba działań promocyjnych

Autor: Marcin Złoch, dlahandlu.pl 2 lutego 2010 09:03

Piwu kierowanemu do kibiców Legii potrzeba działań promocyjnych

W sklepie przy stacji kolejowej w Pruszkowie pojawiło się piwo Legion Pils produkowane we współpracy ze Stowarzyszeniem Kibiców Legii Warszawa.

Legion Pils powstaje we współpracy Browaru Fuhrmann z Połczyna Zdroju ze Stowarzyszeniem Kibiców Legii Warszawa (SKLW). To marka, z którą według założeń producenta wkrótce mają identyfikować się kibice jednego z najpopularniejszych polskich klubów piłkarskich.
- O piwie Legion dowiedziałam się od przedstawiciela hurtowni. Postanowiłam je zamówić. Nasze miasto kibicuje Legii, spodziewam się dobrej sprzedaży - informuje właścicielka sklepu.
Piwo jest sprzedawane w sklepie około tygodnia. Według właścicielki brakuje reklamy. Kupujący, nawet z szalikami ulubionej drużyny na szyi, nie wiedzą, że specjalnie dla nich powstała nowa marka piwa.
- Pytam kibiców czy znają Legion. Jeżeli tylko się dowiedzą, że to oficjalne piwo Legii kupują. Rozmawiałam już z przedstawicielem handlowym o jakiejś formie reklamy np. plakacie, myślę, że dobrze pociągnął by sprzedaż. Jeżeli nic nie dostane sama przygotuję zwykły plakat. Widzę w tym piwie durzy potencjał - twierdzi właścicielka.
Legion Pils w sklepie w butelce bezzwrotnej kosztuje 2,8 złotych.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • MarcinG. 2010-02-02 17:12:16

    duży a nie durzy. litości!!!!

  • HELMUT R 2010-02-02 11:59:47

    PEWNIE NIEZŁY SIKACZ JAK WSZYSTKIE WARSZAWSKIE PIWA,

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10456

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane