PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Plakaty promocyjne w oknach wystawowych rzadko wpływają na decyzję klientów

Autor: dlahandlu.pl 29 października 2009 09:28

Zdaniem właścicieli sklepów wywieszone w wielu wystawach plakaty informujące o promocji nie przyciągają klientów do sklepów spożywczych.

W wielu sklepowych oknach wystawowych wiszą plakaty rekamujące produkty. Infomują przechodniów i potencjalnych klientów np. o atrakcyjnej cenie puszki piwa lub trwającej promocji na parówki.

- Te plakaty nie pomagają w zwiększeniu poziomu sprzedaży reklamowanego na nich produktu. Rzadko zdarza się, że ktoś wejdzie do sklepu pod wpływem impulsu, zwabiony plakatem. Wieszamy je na prośbę przedstawicieli handlowych producentów. Przy zakupach klienci raczej sugerują się ustawieniem towarów na półkach - informuje sprzedawczyni ze sklepu spożywczego zlokalizowanego przy Alejach Jerozolimskich w Warszawie.

Zupełnie inaczej jest w innych branżach. Przykładowo wielu klientów księgarni wchodzi do niej zachęconych reklamami nowości wydawniczych, umieszczonych w oknach wystawowych, ale tu rzeczywiście działa mechanizm nowości. W przypadku sklepów spożywczych jest on osłabiony ilością informacji o promocjach i nowinkach produktowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11193

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane