Płatne torby na zakupy dają sklepom wysokie marże

Autor: Rzeczpospolita 5 stycznia 2010 09:23

Po hipermarketach na wprowadzenie opłat za jednorazowe opakowania zdecydowały się sieci z odzieżą - donosi Rzeczpospolita. Trend obserwowany w Europie od kilku lat w Polsce zaczęła sieć IKEA, później kolejne firmy handlowe, jak Real, Carrefour, E. Leclerc czy Biedronka, zaczęły przerzucać na klientów opłaty za opakowania.


Koalicja na rzecz Opakowań Ekologicznych podaje, że koszt wyprodukowania jednej torby to maksymalnie 3 grosze, więc marże handlowców są zaskakująco wysokie - czytamy dalej w Rzeczpospolitej. Największe sieci na wyeliminowaniu bezpłatnych toreb oszczędzają nawet do 10 mln zł rocznie, a dodatkowo zarabiają na ich sprzedaży.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane