REKLAMA
REKLAMA

Płatne torby na zakupy dają sklepom wysokie marże

Autor: Rzeczpospolita 5 stycznia 2010 09:23

Po hipermarketach na wprowadzenie opłat za jednorazowe opakowania zdecydowały się sieci z odzieżą - donosi Rzeczpospolita. Trend obserwowany w Europie od kilku lat w Polsce zaczęła sieć IKEA, później kolejne firmy handlowe, jak Real, Carrefour, E. Leclerc czy Biedronka, zaczęły przerzucać na klientów opłaty za opakowania.

REKLAMA

Koalicja na rzecz Opakowań Ekologicznych podaje, że koszt wyprodukowania jednej torby to maksymalnie 3 grosze, więc marże handlowców są zaskakująco wysokie - czytamy dalej w Rzeczpospolitej. Największe sieci na wyeliminowaniu bezpłatnych toreb oszczędzają nawet do 10 mln zł rocznie, a dodatkowo zarabiają na ich sprzedaży.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13025

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA