Płatne torby na zakupy dają sklepom wysokie marże

Autor: Rzeczpospolita 5 stycznia 2010 09:23

Po hipermarketach na wprowadzenie opłat za jednorazowe opakowania zdecydowały się sieci z odzieżą - donosi Rzeczpospolita. Trend obserwowany w Europie od kilku lat w Polsce zaczęła sieć IKEA, później kolejne firmy handlowe, jak Real, Carrefour, E. Leclerc czy Biedronka, zaczęły przerzucać na klientów opłaty za opakowania.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    12,89

  • Śr

    8,74

  • Min

    4,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5359

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 694644

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane