Pod Telegrafem: Kilkakrotny wzrost sprzedaży przed Wielkanocą

Autor: Radosław Wałkuski, dla handlu.pl 6 kwietnia 2009 11:54

W okresie świątecznym sprzedaż w sieci specjalistycznych sklepów piekarniczo-cukierniczych zwiększa się kilkukrotnie. Ruch zaczyna się na dwa, trzy dni przed świętami.

- Klienci mają również możliwość zrobienia zamówienia z większym wyprzedzeniem. W tym celu powinni złożyć specjalny druczek i wpłacić niewielką zaliczkę - mówi Mariusz Piazdecki, dyrektor ds. marketingu w Piekarni Pod Telegrafem. - Ale z naszych obserwacji wynika, że ludzie coraz rzadziej korzystają z takiej możliwości. Jeszcze kilka lat temu dużo osób zgłaszało się do nas nawet dwa tygodnie przed świętami. Teraz widać, że klienci są zabiegani i nie mają czasu - przychodzą bezpośrednio przed świętami.

Świąteczna oferta sieci Pod Telegrafem to kilkanaście ciast. W sprzedaży są np. babeczki piaskowe „mini" - takie, które mieszczą się do wielkanocnego koszyczka, a placek drożdżowy, który normalnie sprzedawany jest w foremce, przed świętami wypiekany jest w formie babki drożdżowej.

Jak przewiduje Mariusz Piazdecki, tegoroczne święta pomimo kryzysu nie będą pod względem sprzedaży odbiegały od ubiegłorocznych - Myślę, że Polacy nawet jeśli nie mają dużo pieniędzy, to nie chcą na świętach oszczędzać. Dlatego nie przewiduje jakichś zmian w zachowaniach konsumentów.

Piekarnia Pod Telegrafem to obecnie 115 specjalistycznych sklepów piekarniczo-cukierniczych o średniej powierzchni 60 m kw. - W tym roku chcemy zwiększyć tę liczbę do 140 i na pewno nam się to uda - deklaruje nasz rozmówca. Placówki będą się pojawiać na obszarze, na którym sieć jest już obecna tzn. w województwach świętokrzyskim, łódzkim, mazowieckim i lubelskim.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane