PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Polacy bardziej skłonni do zakupów produktów promocyjnych

Autor: dlahandlu.pl 11 grudnia 2009 11:28

Najczęściej, gdy klienci ograniczają budżet rezygują z alkoholu, ciastek i czekolad. Najmniej zagrożone są woda mineralna, warzywa, herbata, jogurty, pieczywo i żywność dla dzieci.

Owoce i mleko w ogóle nie są brane pod uwagę przy decyzjach o rezygnacji z zakupu. Konsekwencją wyższego poziomu wrażliwości cenowej konsumentów jest ograniczenie do zakupów niezbędnych. Takie deklaracje składa połowa konsumentów. Dlatego 1/3 klientów postanowiła robić zakupy w dyskontach, a ¼ spróbowała produktów marki własnej.

Większym powodzeniem zaczęły się cieszyć produkty sprzedawane w promocji.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9589

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane