REKLAMA
REKLAMA

Polacy bardziej skłonni do zakupów produktów promocyjnych

Autor: dlahandlu.pl 11 grudnia 2009 11:28

Najczęściej, gdy klienci ograniczają budżet rezygują z alkoholu, ciastek i czekolad. Najmniej zagrożone są woda mineralna, warzywa, herbata, jogurty, pieczywo i żywność dla dzieci.

REKLAMA
Owoce i mleko w ogóle nie są brane pod uwagę przy decyzjach o rezygnacji z zakupu. Konsekwencją wyższego poziomu wrażliwości cenowej konsumentów jest ograniczenie do zakupów niezbędnych. Takie deklaracje składa połowa konsumentów. Dlatego 1/3 klientów postanowiła robić zakupy w dyskontach, a ¼ spróbowała produktów marki własnej.

Większym powodzeniem zaczęły się cieszyć produkty sprzedawane w promocji.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13025

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA