Polskie Jadło uruchomi stoiska z pierogami w małych sklepach spożywczych

Autor: portalspozywczy.pl 10 listopada 2009 09:30

Tworzenie sieci sprzedaży produktów własnych - pierogów i innych wyrobów mącznych, w oparciu o franczyzę patronacką - to plan Polskiego Jadła na 2010 r. Stoiska mają być instalowane w małych i średnich sklepach spożywczych. Docelowo powstać ma ich ok. 100.

Szacunkowy przychód z sieci przy realizowanej marży netto 20 proc. to 8 400 000 zł. Obecnie jedno stoisko generuje przychód miesięczny między 6 a 7 tys. zł.

Działalność handlowa prowadzona w oparciu o produkcję zleconą, pod własnym audytem technologicznym i marką własną obejmuje: konserwy typu konfitury, pasztety, zupy, dania gotowe. Szacunkowa wartość posiadanych kontraktów to 25 000 000 zł, przy marży 15 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane