PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Popcorn w sklepach rzadziej wybierany od chipsów

Autor: dlahandlu.pl 8 marca 2010 09:02

Popcorn, czyli prażona kukurydza bardzo słabo sprzedaje się w sklepach. Dodatkowo jako towar o niskich marżach i niewysokiej cenie nie jest oczkiem w głowie sprzedawców.

- O popcornie w moim sklepie wiem tyle, ze jest. Sprzedaż jest incydentalna. Wyeksponowałem go niedaleko innych przekąsek - chipsów, prażynek, paluszków, krakersów - informuje właściciel sklepu.

Popcorn w sklepie można znaleźć jako gotowy do spożycia i wymagający obróbki termicznej. Tu są dostępne dwa warianty. Do tradycyjnego prażenia w oleju, lub do przygotowania w kuchence mikrofalowej. - Klienci częściej kupują ziarna do samodzielnego przygotowania przekąski, niż gotowy produkt. Preferują kukurydzę do smażenia w oleju, nie do mikrofali. O wiele bardzie popularny jest popcorn o smaku masła niż zwyczajny - wylicza właściciel.

Według sprzedawcy nie ma tradycji jedzenia popcornu, takiej, którą można obserwować w związku z chipsami. - Przyjęło się na imprezach, spotkaniach poddaje się chipsy, paluszki. Popcorn został zarezerwowany do oglądania filmów i to raczej przez młodzież niż osoby starsze. Myślę, że to przyczyna niewysokiej sprzedaży prażonej kukurydzy - zastanawia się handlowiec.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11517

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane