Porównywanie cen w sklepach spożywczych coraz popularniejsze

Autor: Gazeta Pomorska 27 listopada 2009 09:20

Reklama porównawcza wkracza do słupskich sklepów. Na taki sposób walki z konkurencją na razie zdecydowali się szefowie hipermarketu Leclerc, a odpowiedzieli mu właściciele sklepu sieci 34 w Słupsku - pisze Gazeta Pomorska.

W pasażu Leclerca, jak i tuż przed kasami sklepu Sieci 34 ustawiono po dwa wózki z tymi sami towarami w każdym z nich. Na każdym wózku naklejono rachunki z kasy. Wynika z nich, że za tę samą liczbę towarów w Leclercu zapłacimy mniej niż w Sieci 34. Oczywiście w Sieci 34 porównanie wychodzi na korzyść tego właśnie sklepu.

 

Sprawdź ceny w Koszyku cen: http://www.dlahandlu.pl/koszyk/ 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,99

  • Śr

    1,48

  • Min

    0,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5359

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 694644

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane