Poszczególne grupy konsumentów wybierają różne kategorie słodyczy

Autor: dlahandlu.pl 12 kwietnia 2010 10:40

Młodsi kupujący wybierają najczęściej batoniki. Starsi - cukierki i ciastka na wagę. - Gotowych ciast zdecydowanie więcej schodzi zimą oraz przed świętami. Większy zbyt jest również w dniach popularnych imienin. Na tę kategorię słodyczy decydują się głównie klienci w średnim wieku - mówi sprzedawczyni ze stołecznego sklepu Top Market.

Wśród batoników prym wiodą takie marki jak Prince Polo, Kinder Bueno, Snickers, 3Bit. Dobrze sprzedają się czekolady Wedla. - Najbardziej popularne są tradycyjne warianty: mleczna oraz gorzka, czekolady nadziewane owocami mają zdecydowanie mniej nabywców. Chętnie wybierana jest także czekolada Alpen Gold z orzechami. Dobrze schodzą tańsze wafelki i herbatniki. Wśród ciastek na wagę chętnie kupowane są pierniki, wafelki, kruche ciastka. O wyborze, podobnie jak w przypadku cukierków, decyduje cena.

Sprzedaż bombonierek oraz słodyczy z wyższej półki (m.in. Ptasie Mleczko, Rafaello, Ferrero) jest związana głównie ze świętami - wyjaśnia
sprzedawczyni.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane