Pracodawcy nie szkolą kadr ze względu na koszty i brak czasu

Autor: dlahandlu.pl 11 marca 2010 10:28

Jako główny powód niekorzystania ze szkoleń przedsiębiorcy podają wysokie koszty oraz brak czasu na podnoszenie kompetencji pracowników. Inwestycja w kadry przynosi jednak wiele korzyści, które pokazać ma rozpoczynająca się ogólnopolska kampania promocyjno - informacyjna, organizowana przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. Akcja trwać będzie do czerwca 2011 roku.

Głównym celem kampanii jest promowanie wśród menedżerów MSP idei, że pracownicy to największy kapitał firmy oraz motywowanie przedsiębiorców do podejmowania konkretnych działań, zmierzających do podnoszenia kompetencji zawodowych pracowników (np. planowania polityki szkoleniowej, wpisanej w potrzeby danej firmy).

W ramach ogólnopolskiej kampanii realizowane będą reklamy w TV, radio, prasie, Internecie, a także działania PR oraz BTL. Dodatkowo informacje będą dystrybuowane w ramach targów branżowych w całej Polsce oraz regionalnych debat i konferencji na temat roli szkoleń w budowaniu przewag konkurencyjnych firm z udziałem wybitnych ekspertów. Do dyspozycji jest też kompleksowa baza ofert szkoleniowych www.inwestycjawkadry.pl (wśród nich są m.in. szkolenia z zakresu technik sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania sprzedażą) i specjalna infolinia 0801 808 108.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8348

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane