Prezerwatywy dobrze jest eksponować przy lekach

Autor: dlahandlu.pl 26 lutego 2010 11:54

Zakup prezerwatywy klienci traktują intymnie, dlatego powinni mieć do nich bezpośredni dostęp, najlepiej w strefie kasy, lub na półce z farmaceutykami. Podobnie jak w przypadku wszystkich produktów impulsowych, rodzaj ekspozycji ma dla sprzedaży prezerwatyw kluczowe znaczenie.

- W moim sklepie prezerwatywy znajdują się przy kasie. Koło słodyczy. Jest to możliwe niedawna, od czasu gdy producenci usunęli z opakowań nagość. Myślę, że kiedy klient musiałby na głos poprosić z kolejki o prezerwatywę raczej by zrezygnował. I tak takie usytuowanie rodzi czasem stresujące sytuacje, gdy dzieci pytają rodziców "co to jest" - informuje właściciel sklepu z Ursusa.

Dobrym towarzystwem dla prezerwatyw są leki. - Eksponując środki antykoncepcyjne w pobliżu leków unikam zainteresowania nimi przez dzieci, które przeważnie wiedzą, że leki to domena dorosłych i nie interesują się tymi zakupami - przekonuje właściciel sklepu w Warszawie.

Według handlowca z Ursusa wystarczy jedna marka prezerwatyw w sklepie, choć dobrze jest sprzedawać kilka rodzajów. Chodzi o pozostawienie klientom wyboru. - Największą popularnością cieszą się najmniejsze opakowania, po 1-3 sztuki, których sprzedaż to ponad 90 proc. - informuje handlowiec.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane