Prezes PMB: W sprzedaży wędlin dominuje kanał tradycyjny

Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl 27 listopada 2009 14:19

- W ostatnim czasie wzrasta popyt na nasze wyroby z tzw. górnej półki, bo klienci coraz częściej starannie dobierają to, czego chcą spróbować- mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Leszek Czemiel, prezes PMB SA.

Jednak jak przyznaje średnia półka nadal jest bardzo popularna. Zdecydowanie dominuje nad wędlinami tanimi. Firma obserwuje większą dominację sprzedaży swoich wyrobów w kanale tradycyjnym niż w nowoczesnym. - Wiąże się to z rozbudową magazynów (obecnie mamy ich już siedem) jak i z ciągłym pozyskiwaniem klientów detalicznych - dodaje prezes PMB.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11837

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane